Sunday, June 27, 2010

office-o kurang manis.

skang kat pejabat. siap kan laman web yg aku xbeberapa pakar..
nasib baek la membe2 aku ni ade.. leh la jugak dorg mengajar aku..
adeyh.. tp klu dah bab duduk dalam pejabat ni dari pg ke petang..
memang rosak la tulang blakang aku...
aku xboleh la duduk je... lame2 leh pendek umor aku...
ngan baju kemeje lg hahahaha ok2... aku mmg xslese tp nk tak nak..
aku kne gak hbs kan praktikal ni.. 2minggu je lg... hehe pastu masok upm balik.. 2 sem.. xpe.. hehe tp pk2 balik sedih plak bile aku tgk budak2 sini smue sedih2 nk berpisah.. hahaha ye aku gelak tp sedih ade la jugak.. sbb even knal n spend mase skejap kat jkkn ni.. tp rapat tu dah mcm adik bradik plak hahaha... jadik... kat sini aku nk ucap kan terima kasih byk2 kat penyelia aku.. n kawan2 kat sini... ade rezeki jumpe lg hehehe.. :)




No comments:

Post a Comment