Wednesday, July 14, 2010

back in bizzyness


minggu ni minggu petame aku di sem 5
ni hahaha n baru hari ni jam kredit aku bejaye di isi.
. bapak pening pale aku nk memikirkan subject ape yg patot aku amek..
but skang alhamdullah la.. dah bejaye di penuhkan..
terimakasih kepada FATIN yg membantu aku
menyelesaikan masalah ni.. hehe..

penjaduallan?? haha jumaat aku cuti!!!!(xde clas)
sron0k sronok... n sem ni jugak aku banyak kelas pg..eh..
smue kelas pg kot.. hahahaha aku suke la jgak sbb ptg free,
ini bermaksud aku leh wat ape saje di waktu petang termasok lah..
tdo, main game,futsal,jog, or melepak2 wahahaha
n lg satu aku suke jadual sem ni ialah
isnin selase rabu khamis tu..
dari kol 12 sampai kol 2ptg gap n leh pg lunch..
weeeee~

bilik baru dah di kemas..
lantai dah ade tika..
tilam dah beralas..
hahahaha ape lg..
kluar bejalan la jawabnyer..
bile amy,wan,munie dan yang lain2
ajak bejalan..
amek k0...
g tgk wayang,
pastu main bowling n aku mng hhaha(ckp besa)
pastu...... shopping!!!
(ala beli topi je padahal)
owh n yg paling best skang..
.
.
.
.
.
report L.I
belom ku siapkan lg..
:(
back
in
bizzynesS..

No comments:

Post a Comment