Saturday, May 1, 2010

3hb

tarikh tersebut nant bermulala aku keje kat bangunan MBSA. praktikal ku yg selalu buat aku terpikir2 apela nak jadi nant.. takot xleh buat hahaha.. tp smue org kate xpe2.. leh buat nyer.. so aku pon kne la pecaya n cube (bukan cube, mmg kne bwat pon) buat yg terbaek.. hahaha tp cuti sem ni mmg xde la kan.. hbs prak nant tros start sem baru.. adoih...

skang aku kat upm lg.. cari ketenangan...hehe.. (xjumpe pon) tp rase gugup tu tetap ade hahaha.. xtaw bagos ke tak tp skang ni aku rase bagos sbb buat aku sedar dan sentiase buat aku ingin rase bersiap sedia.. hehehe..

ckp pasal berokband maxis yg mcm varvee ni.. paneyh aku...tgu la ko nanti cukup mase aku terminate ko.. asal aku panas sgt?? hahaha mule2.. time beli die kate xde limit.. but sebulan je aku pakai.. tetibe ade limit plak.. mcm syal betol!! then.. dah la ade limit.. tp bile start bulan baru jer.. xsampai sebulan aku pakai, tetibe dapat msj.." ur limit is near.." pale hotak die... banyak sgt ker tenet aku gune..haih.. mmg hina dari varveeeee betol maxis ni...

dah,dah.. relax.. senyum :) hahaha happy part balik.. ok.. skang aku tgh tgu membe aku dari pahang.. sbb nak grak same2 g numpang tdo umah kawan die sepanjang praktikal nanti.. hehehe dapat knal kawan baru lg.. :)sronok kan kenal kawan baru.. hahaha ok tetibe aku excited lak nak g praktikal ni..ooh oh, lupe nak bg taw.. aku praktikal ngan membe2 se-course aku.. amy wan n munie.. hahaha lg la sronok betol tak.. masok aku xde la bosan klu wat prak sesorg...atleast ade la gak org yg leh knal aku n paham aku seadanyer.. hahaha (even prangai aku cam syial kadang2) hahahaha

so okla.. sampai sini dulu aku mencharot..
ade mase lg nant aku "mencharot" lg wahahahaha pis!!

No comments:

Post a Comment