Thursday, May 20, 2010

tidor jgn sampai mati

mimpi kn realiti
smue kaku xbegerak
aku pon same
kapal terbang kertas terbang
same la mcm aku
smue org senyum
penat dah pipi aku ni senyum
dinding sbelah kiri
meje sbelah kanan..
pening kepale aku nk besandar
pada dinding ker
ataw sandar kat meje
buat air milo
xminum
tgk keluar kat tingkap tingkat 5
langit ade kat atas lg
dapor xmasak pape
tp knape byk betol asap bekepol2 ni
smue jadi gelap
satu cahaye kecik je yg aku nampak
harapan
mimpi
ataw realiti
betis kiri aku mule sakit
sbb aku cubit
klu betis kanan
same ke rase die
hati yg xkne cubit
pon sakit jgak
nak ubat
nak baik kan hati
nk bukak mate
nk mimpi jadi realiti
pada mase yg same
nk realiti jadi mimpi
rumit tu ape
macam mane
ya
mungkin
biar la xnampak
biar la lame2
slagi xde pape yg brubah
sampai bile
mengharap
pada bulan
realiti
jadilah mimpi
tidor jgn sampai mati




No comments:

Post a Comment